2010. február 12., péntek

zümm, zümm és nethiány

A héten rendesen kifogott rajtam a net.
Kezdődött a Zümm-mel. Szerda reggel megkaptam én is a frissítési lehetőséget, csatlakozzak a Zümmhez.. Kérdeztem a férjem, no ez meg mi? Tudta, hogyne tudta volna, de ő még nem kapta meg, szóval érdemben nem tudott többet mondani. Na addig volt jó nekem míg meg nem kapta! Rendszeres olvasója VOLTAM a megosztásinak, de írt egy kommentet, 5 percen belül 30 an reagáltak rá. Nem készültem fel rá, hogy megtelíti a levelesládám és állandóan üzenetet jelez majd :) Kénytelen voltam leíratkozni róla. A Zümm még marad, várom mi lesz, milyen lesz, ezért még nem adtam jóváhagyást sem. Pici türelmet kérek!
A twittert elkerülöm, elég egy aki folyton rajta lóg :) de facebookon elérhető vagyok, no meg itt.

Elérhető, ha van net, mert az tegnap egyszer csak eltűnt. Furcsa volt nélküle, nem is gondoltam, hogy ennyire hozzászoktam már. Ezen telefonálok, csetelek, olvasok, veszek és eladok. Egészen ma délutánig nem is lett, amikor mint utólag kiderült visszavették a régire a sávszélességünket. Egy nagyobb, Családi csomagra váltottunk január végén, kétszerese lett volna a sáv, de nem bírja a kiépített rendszer. Most itt van előttem majdnem 70 feed (hihetetlen, hogy tegnap és ma ennyire termékenyek voltak a blogtársak, de Krisz napi 700-ának szerencsére közelébe se ér :)  ) és néhány levél.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails