2010. február 7., vasárnap

díj

Díjat kaptam Bolyettől. Nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál vele.






Játékszabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.





Rólam, újab 7 dolog:



Barátkozós vagyok, sokan meglepődnek, ha egyszer levél landol náluk, vagy megszólítom őket. Szeretek beszélgetni, egy kicsit megismerni másokat.

Egy tea mellett jót csevegni, a kávét sajnos nem szeretem. Sajnos, mert az illatát nagyon és a kávéházak hangulatát is.

Könnyen meghatódom, és szoktam pityogni, bánatomban, örömömben ha egyszerre sokminden jó ér. Egy-egy filmen, vagy íráson, levélen. De széltől és a naptól is könnyezek. Sose felejtem el mikor évekkel ezelőtt a HÉVen ületem hazafelé és egy idős bácsi zsebkendőt nyújtott felém, hogy ne sírjak... pedig csak a nap tette :)

A fővárosban élek, itt is nőttem fel, de nagyon szeretek kiszakadni belőle és vidékre utazni. Ezért, meg a munkám miatt szinte minden városhoz van valami emlékem és sokban ismerősöm, melyek száma remélem csak nőni fog!

Semmi színi tehetségem nincs, így csak magamat tudom adni. Az arcomon rögtön látni minden gondolatom.

Utálok visszabonatni, ez napokra eltántorít minden varrástól.

Hamar megbántódom.

Akinek adom:

piroseperannásfércművek, NagycsilikriszborSHEkatündérlátta




8 megjegyzés:

toritextil írta...

én sem tudok színészkedni, de mint nemrég megtudtam, még akkor sem, ha jószándékból próbálkozom...... (mert valami titkot nem kéne elárulni... ezek után persze mindenki tudja, hogy van valami titok, viszont el nem mondom) :/ :)
a bontást pedig egy esetben szeretem: mikor még nem túl hosszú a bibi, és valami szélfeszességi gond van. Ami pedig azt jelenti, hogy az egyik szálat szmplán kihúzom, ezután a másik meg kijön magától :))

Jó volt Rólad olvasni :)

krisz írta...

Köszönöm a dijat Cili!Majd igyekszem összeszedni hét dolgot.

Tündérlátta írta...

Köszönöma díjat! Kigondolom a 7 dolgot:-)

bolyet írta...

Köszönöm, hogy elfogadtad a díjat!Jó így, hogy egy kicsit megismerjük egymást!

Piroseper írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám! :)

Annás írta...

Köszönöm a díjat, hamarosan megírom a bejegyzést is hozzá!

BorsheCraft írta...

Húúúú! Nagyon megleptél! Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál! Igyekszem mihamarabb eleget tenni a szabályoknak is, csak egyelőre T.Gyula kiebrudalásával foglalkozunk...

Nagyváradi Csilla írta...

Köszönöm a díjat!!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails