2010. február 5., péntek

Annyi minden történt velünk ma, nem is tudom merre kezdjem.

Sajnos a reggeli gombos tali Micivel elmaradt, de a gombok megérkeztek. Nagyon szépek! Az egyik már meg is találta a helyét egy tavaszi cipőn ami a MESKÁn már meglelhető.



Voltunk játszóházban, ilyet kerestem! Eredetileg csak 1 órát akartunk maradni, de kettő lett belőle :) Szuper jó volt a hely és a társaságunk is! Az elmúlt hetekben folyamatosan böngésztem, hogy merre vihetném Lilit, és akkor kaptam egy kedves invitálást és gondolkodás nélkül igent mondtam rá. Hozzánk közelebbit kerestem, de nem bántam meg az utat, gyorsan, 25 perc alatt ott voltunk parkolással mindennel együtt! Nagyon társaság igénye lett a karácsonyi nyüzsi óta, s a heti 1x ringató már kevés. Az eddigi szomszédolást meg kerékbe törte egy elveszett munkahely :( Szóval játszótárs felhajtás folyik.

Kaptam díjat meg táskaborogatásra is hívtak, lesz minden csak egy kis fény kellene és borítom és meg írom! De nagyon köszönöm lányok, hogy rám gondoltatok, nagyon jól esett!

1 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nagyon jók a színei, szépek együtt. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails