2010. február 23., kedd

Tartozom egy két felkéréssel, pl Lidércke kíváncsi mi a válaszom az alábbi kérdésekre:

1.Ha nyernék a lottón...
meglepődnék, mert ahhoz először szelvényt kellene vennem :) Néhány éve vettünk, de megfeledkeztünk róla és 2 hónap múlva jutott eszünkbe, volt egy hármasunk rajta :) 


2.Rossz szokás...
igyekszem legyőzni, már nem kezdem minden mondatomat Én-nel. 


3.Koffein...
kávét egyáltalán nem iszom, nem ez így nem igaz, volt hogy ittam, de az az utolsó szint. Teát viszont igen, elég erőset, feketét, van most egy kedvencem amit sehol se találok Greenfield feketetea, semmi ízesítéssel.  Most be kell érnem a Twinings-szal, de rossz nekem.


4.Színeim...
minden színt szeretek, max magamon nem tudom elviselni. Feketém pl csak egy kabátom és egy csizmám van, a kabátra színes sálat teszek, a csizma meg messze van az arcomtól. A barnák,  lilák, zöldek, kékek, fehérek jöhetnek. 


5.Mi van most rajtam...
világoskék póló, farmer, saját gyártású papucs piros-fehér csikos.  De itthon nem szeretek farmerban lenni, mert amivel az utcán mindehova érek az nem lehet tiszta, viszont Lilivel ma kirándultunk ő hazafelé bealudt én meg csak lerogytam a kanapéra.


6.Háziállat...
Van, volt, biztos lesz is. Néhány éve egy fehér, negró nevű papagáj aki reformálja az életünket, de mi is az övét, lévén Lili meg akarja fogni :)


7. 10 év múlva hol látod magad...
még fél évet se tudom, nem hogy a 10 évet!


8.Legutóbbi nagyon jó élmény...
hm, ebből sok van, de örültem, hogy tegnap este sikerül egy kedves ismerőssel találkozunk aki az első kisfiát várja és nagyon örült a kockás kiscipőnek.  


Van még egy tartozásom Brigi felé, ez is jönni fog!
  
















Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails