2010. február 19., péntek

Kitty beköltözött hozzánk

Nem is sejtettem, hogy ilyen hamar alig egy évesen, mindenféle reklám és külső hatás nélkül kiválasztásra kerül a japán cica.
Hello Kitty egyszer csak "ráköszönt" Lilire ma délelőtt az áruház fogasaitól. Mi lehet az a mágikus erő ami az ujja köré csavarja az ilyen pici lányokat is nem értem. Addig- addig nyújtozott a kocsiból míg elérte a ruhát és nem engedte el. Mázli, hogy legalább a jó méretet választotta ki :) Elég engedékeny vagyok, na majd ez később jól visszaüt, de hát ha nekem is tetszik :)

Este aztán megmutattuk a szerzeményt. Lili éppen fürdött mikor előhoztam, no nem is kellett több, nyújtózó  effektus elindul, Kitty már fürdött is a vízben Lilivel :) 

2 megjegyzés:

krisz írta...

Érdekes nálunk a nagylány van érte megőrülve.Igaz csak mostanában talált rá,de azóta mindenből Hello Kittyset akar.Azért vicces lehet egy ilyen picuri Kitty hódoló!Lehet a Kittys topánt gyártani!

Hajnoca írta...

A titok? A cukisága és az egyszerűsége!
Szerintem.
Bó még nem talált rá, pedig anyumtól kapott egy Kitty cicust plüssben.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails