2011. május 4., szerda

Toszkána cseresznyéje

Éppen egy éve, hogy beleszerettem a csipkekendőkbe. Akkor még nem vállalkoztam volna egy ilyen megkötésére, s így a legjobb tanártól Ahamaától rendeletem egy Gailt. Ez hosszú utat tett meg velünk és jó hasznát vettük.

Aztán lett a kötősuli és nekiveselkedtem én is. Akkor a lehetőségeim nem voltak meg arra, hogy mint itthon besétáljak egy boltba és megvegyem a nekem tetsző fonalat és kötőtűt, mert ez Malajziában kuriózum.
Amit magammal vittem abból kellett gazdálkodom, ez pedig ilyen csodákra nem volt elég és nem volt alkalmas.

Húsvétkor jött az ötlet, egy ajándék viszonzására. Valami olyat szerettem volna adni ami egyedi, amit boltban nem lehet megvenni. Fogtam hát a tűt, elmentem fonalért Barkáékhoz és másnap kedden már neki is kezdtem egy Ercsu féle Toszkána kendőnek.

Első, tehát van ahol van benne hiba, pl itt éppen előttünk az egyik levélben véletlen egy ráhajtással több készült, aztán ez a következő sorokban tűnt csak fel, így valamivel lazább ott a csipke luk.
Barka Mandarin, Cseresznyevirág színben

S ha egyszer valaki ebbe belekezd, ó jaj annak. Már kinéztem a következő meg a következő mintát és a fonal is fizetve hozzá. Idő? Hát majd beadom a varrógépet szervízbe ami éppen esedékes lesz, mert ugye most makacsolta meg magát és nem varr hátrafelé, én pedig majd csak kötök és kötök, kendőket. :)

Egyébként Lili odavan érte, rögtön beleburkolózott, éppen a bokájáig ér és kijelentette neki is kell egy kendő.  :) Remélem, hogy az ajándékozottnak is tetszeni fog!

3 megjegyzés:

böpörö írta...

Hűű, mennyire ismerős ez az érzés, én már betege lettem a csipkekendő kötésnek. Pedig még csak most kezdtem (barkáék:)), de már a következőkön töröm a fejem.
De addig jó, míg így lelkesedünk:)
A hibák pedig igenis kellenek.

krisz írta...

Ennek a kendőnek én is neki kezdtem,de sehogy sem akart alakulni,így nem lett belőle semmi.Azért remélm,hogy majd egy nyugalmasabb időszakban majd sikerül megszenvednem vele,mert nagyon tetszik.A tied nagyon szép lett!

BCili írta...

Bele is kezdtem a következőbe! Sőt, a következő kettőhöz is megvettem az alapanyagot. Szörnyű ez a rabság :)

krisz: nálam is a második kezdés, mert elsőre kevés volt az alapanyag, de most kész és nagyon örülök neki. Nagyon romantikus típus, nem igazán hozzám illő, de akinek szánom hozzá tökéletes.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails