2011. május 6., péntek

Játsz velem, várj velem!

Addig húztam halasztottam míg most a végére babaváró játék lesz a játékból. De most kész vagyok mindennel amit szerettem volna. Készen vannak a rendelések, van egy kis plusz készletem, kész a babalak és nagyrészt Lili része, be vagyok csomagolva, ki vagyok vasalva, most jöhet a szórakozás na meg a pihi.

Lassan másfél éve volt utoljára játék nálam, és nem lett ünnepelve se 100. rendszeres olvasó, se blogszületésnap és még a facebookon se hirdettem játékot. Itt az ideje, főleg, hogy már nem mertem sehol se jelentkezni éppen e miatt mások játékára.

Legyen hát egy érdekes egyben babavárós játék, ahova mindenkit szeretettel várok a blogbarátok, a régi vásárlók az olvasó vagy éppen az újonnan csatlakozó olvasók vagy csak szerencse vadászok közül. Örüljünk együtt a játék végének, ami éppen két hét múlva lesz, ez elvben kis csemetén kiírási időpontja is. Szóval jelentkezési határidő 2011. május 20. 0 óra! (csak hogy még sorsolni is tudjak :) )

Mivel érdekesek lesznek azok a napok a sorsolás simán előfordulhat, hogy kicsit csúszik, de emiatt ne aggódjon senki se, ki fog ez időben derülni :)

A nyeremény pedig rögtön kettő lesz, egyet itt a blogon, egyet pedig a facebookon jelentkezők között sorsolok ki. Ha valaki nagyon szeretne nyerni így hát nincs más dolga, csak ide is, oda is feliratkozni, s rögtön duplázza esélyeit. Aki rendszeres olvasó az pedig még egy ráadás, azaz 3szoros esélyt kaphat.

Na de miért is játszunk, mi a nyeremény, lehet választani, s ezt kérem a kommentben megírni, s kérem egy helyen csak egyet jelöljetek meg, ha másik is tetszene, mást is szeretnél tessék átmenni blogról az FB-re, vagy fordítva és ott is jelentkezni.

Nyeremény lehetőségek:
1. Cipő, felnőtt vagy gyerek méretben 40 es méretig! Itt egyedül azért annyit had kössek meg, hogy a nyertes a meglévő, nem kis anyagkészlet közül választhat, nagyon bízom benne, hogy fog tudni és persze a meska bolt kínálatából is. Kérheted magadnak, gyerekednek, leendő gyermekednek, fotózáshoz vagy ha az ismerőseid között baba született/fog születni.
egy részlet a sok közül

2. Kalap vagy sapka fiúknak vagy lányoknak, nyárra. Ezt ugyan még nem mutattam be, de ami késik nem múlik és aki mer az nyer rögtön két oldalt használható fejfedőt a gyerek buksijára. Itt aki lelményes kérhet a babacipőhöz illő kalapot/sapit. A felső kettő lányos, az alsó unisex, és még lenne egy sportos smilis fiús is.



3. Elegáns neszesszer, azoknak aki nem akarnak cipőt, nincs a közelükben távolukban baba, gyerek (van ilyen?), vagy egyszerűen csak maguknak szeretnének valami szépet.
Ilyenre gondoltam, de a szín eltérhet!
A játék megosztását nagyon megköszönöm és kérlek a kommentben jelzed felém, nálam sose tudni miért jár valami plusz :)

Remélem sokakkal tudunk így játszani és együtt várakozni! Sok sikert mindenkinek!

68 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon szeretnék játszani Nálad. Kicsi cipőt szeretnék. :) A blogomra is kiteszem holnap.

Kellemes pihenést, jó várakozást! :)

Dóri írta...

Itt is szeretnék játszani, egy kicsi cipőért. :) Neked pedig jó várakozást! :)

Gerti írta...

Tudod, most nagyon irigyellek a kisbaba miatt! Az én gyerekeim már "nagyok" ! De remélem, hogy engemet is irigyel majd valaki, amikor megnyerem ezt az elegáns neszeszert!!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Hú, micsoda fantasztikus nyeremények! Cipőre vágyom, nagyon!
Rendszeres olvasó is vagyok, meg mindjárt megyek a FB-ra is :) És persze hirdetem!!!!!

Aledi írta...

Kiscipőt, kicipőt!
Szuper az a kép, először azt hittem tojás :))) Szurkolok nektek.
Megyek a FB-ra is.

patonaifabian írta...

Sapit:) Persze csajosat és persze nagyon szurkolok, hogy minden simán menjen!

emilil írta...

kis cipőt szeretnék:)

Cashmere írta...

Én is olvaslak-csodállak rég óta, s tegnap meg is kerestelek epres cipellő ügyben.:) Játszanék, és ha nyernék, kisfiamnak választanám az unisex sapit.:)

Bebi írta...

Én is jövök, nagyon izgalmas lehet neked ez az időszak. Nekem mindkét lányom két héttel később érkezett, már majd meg őrültem!

Unknown írta...

Szia! Először is nagy gratuláció, másrészt meg én kalapért szeretnék játszani:)
Köszi a lehetőséget!

Juju írta...

Szívből gratulálok!
Nagyon örülnék egy szép neszesszernék, de megyek FB-ra is, mert egy távolabbi rokonnál Lili érkezik. :)

Réka írta...

No én nagyon megörültem ennek a játéknak, mert a kismama nadrág után, amit a leírásod alapján varrtam, újra sorstársnak érezhetem magam. Mi kicsit későbbre várjuk a babánkat (2 hétre rá). :) Így lesz bőven, akinek kérhetek cipőt. Addig eldöntöm, hogy a 3 gyerek közül kinek, vagy önző leszek, és magamnak kérem. :) Ja, és mivel sokszor jövök hozzád olvasgatni, gyorsan követő is leszek. ;)

Meli írta...

Boldog babavárást neked. Én is jelentkezni szeretnék a kedves játékodra. Már régen követlek, olvaslak, s készítettél is nekem egyedi szépségeket. Cipőcskét, hajpántot. Most ha lehet kalapot szeretnék :-)
Meli

Zsóka írta...

Szeretnék a kiscipőért játszani!! :)

Napsugárkisasszony írta...

Én is szeretnék játszani egy cipőért!:)
Kiteszem a blogba is!:)

böpörö írta...

Olvaslak mindig:) És cipőért neveznék be.
Szép babavárást nektek!

Krizantám írta...

Szívesen játszanék mindegyik szépségért, de most inkább a kiscipőre pályáznék tesómék nemsokára születendő babájának!
Kiteszem a blogomban, mert csuda szépeket csinálsz és hadd lássák minél többen!
Köszönöm a lehetőséget és izgalmatosan szép babavárást!
Kriszta-Krizantám

Rózsa Etelka írta...

Új vagyok még itt, de én is szeretnék játszani...egy 38-as méretért, magamnak, babám van, de ő nagyon hamar kinőné :) ezért inkább magamnak. köszönöm a lehetőséget.

Unknown írta...

Boldogságos babavárást!
Én kiscipőre neveznék be, hogy lányosat-e vagy fiúst még nem tudom remélem már a legközelebbi ultrahangon kiderül :)

( linket kiteszem a blogomra)

Strugamano írta...

A most még csak 7,5 centis gyönyörűségemnek szeretnék egy kiscipőt :)

Tamcsi írta...

Én is játszanék, egy kiscipőcske jól jönne a lánykámnak... :))

Noémi írta...

Én egy nyári kalapért szállnák játékba a lányomnak!

Judit írta...

Türelmes várakozást kívánok az utolsó hajrára, tudom, ilyenkor már marhára nehéz. Én kiscipőre nevezek be:)

julo írta...

kis cipot szeretnek szuletendo kisfiamnak, akivel szinten majus 20-ra vagyok kiirva :)

hekka írta...

Szia Cili! Kiscipőt szeretnék!!! És szorítunk meg szurkolunk, meg minden! :) Puszi
Ui.: kitettem a blogomba. :)

inga írta...

de jó, boldog babavárást!
én majd egy hónappal későbbre várom :)
Lilimnek jól jönne egy lagzis cipellő, azt választom.
Megosztottam a blogomban és fel is iratkoztam Hozzád.

Morella írta...

Kiscipőt szeretnék, aranyosak. Ki is tette a játékot a blogomba.

Lente Julcsi írta...

Cipőt szeretnék- de nem kicsit,köszönöm a lehetőséget.
Ha van kedved gyere,játssz te is nálam!

Krisz írta...

Szia!Boldog babavárást kívánok!
Egy cipőcskéért játszanék,köszönöm!

napos írta...

Én is szeretnék játszani egy cipőért!
Kitettem a blogomba a játékodat!:)

Ledorka írta...

Itt is jövök játszani. :) Sapit szeretnék, és közzéteszlek a blogomon is.
Köszönöm a lehetőséget! :)

Emma írta...

Nagyon szépek! Én a neszeszerre pályáznék :)
Szép napot, Emma

Vámossy Brigitta írta...

Elegáns neszesszert szeretném, de az összes munkád nagyon szép. Gratulálok. Természetesen megosztom a játékot.

zsebi írta...

Szia!gratulálok ehhez a csodás leendő eseményhez! irigykedem is picit....de épp ezért szeretnék játszani egy kis pipőért, talán felgyorsítaná az életem! :)

tHs írta...

én is cipőt szeretnék :)
köszi a lehetőséget!

Zsófi írta...

Egy pici cipőcskéért szívesen játszanék!:)
Gyönyörű,mind!

hanga írta...

'kis cipőt, kis cipőt - egyre csak azt hajtja" :)
Krumplinak, aki még bent van, de novemberben kint lesz ! :)

Eryka írta...

Én is szeretnék nyerni. Jelentkezem a játékra. Kiscipőt szeretnék a kisfiamnak. Megyek a fb-ra a neszeszerért. :)

cc-art írta...

Szia Cili!
Kicsi cipőért játszanék a "nagylábú" pici fiamnak.
Cili

krealady írta...

Szia! Most találtam csak rád, de nagyon-nagyon örülök, hogy sikerült. Blogról blogra utazom, így láttam egy felhívást, és kíváncsian benéztem:) Nagyon helyes dolgokat készítesz, és gondolom, valóban ki is akarod használni az utolsó időszakodat. Hú, de irigyellek, jó volt nekem is ez az szakasza az életemnek! De ami itt most a lényeg, hogy jelentkeznék a játékra, és szeretnék tőled kislány sapit. A kislányom biztos nagyon örülne neki. És hamar jelentkezem facebookon is, meg ki is raklak természetesen a blogomra! Boldog várakozást kívánok!!!

Nicihaj írta...

Szia , gratula a babahoz ! nagyon tetszik a neszeszer , orulnek ha en nyernem !!!

Hajnalka Nagy írta...

szia,
dejóóó épp tegnap néztem a kínálatodat...:)
kiscipőt szeretnék az én Lili Bogimnak :) majd blogomba is kirakom, meg persze facebookon is megosztom, ám!

erdoseva55 írta...

Valószínű, kisfiú unokám fog születni augusztusban, s remélem minden rendben lesz a picivel, s a mamájával, én egy kiscipőért játszanék.
Köszi alehetőséget, megyek a facebookra is.
Jó várakozást, szép heteket kívánok.

GhostGirl írta...

itt is jelentkeznék,a neszesszerért :) kitettelek a blogomba :)

Andrea írta...

Először is gratulálok és minden jót kívánok Neked és a Picinek! :)

Cipőcskét szeretnék én is. :)
Megyek facebook-ra is,hogy dupla eséllyel indulhassak! :)

Andrea írta...

És meg is osztalak. :)

simsi írta...

Egy fiús sapkáért játszanék, azért, amelyiket nem mutattad meg, de biztosan nagyon klassz. Hátha sikerül megnyerni :-))

Hajnalka Nagy írta...

szia,
az én Lilimnek egy kiscipőért jelentkezem itt is.. :)

Unknown írta...

Szia Cili!

Szeretnék kivirágzott kalapot nyerni kislányomnak a cipőcskéjéhez! :)

Andrea írta...

Kedves Cili!

Én is szívesen "ringbe szállnék" a kispasis sapkáért - a cipőidet is imádom, de nem tudnék igazságot tenni az ikerlányaim között :-).

Sok szeretettel gratulálok a blogodhoz, és sok-sok boldogságot kívánok leendő kétgyermekes édesanyaként!

anyahajó írta...

Én is játszom! Még nem sikerült dönteni, hogy miért, de ha a helyzet éles lesz, majd kitalálom :)

kekezust írta...

Én is szeretnék játszani, egy kislánykalapra vágyom :-) Köszönöm a lehetőséget. Most megyek a FB-on is megosztani, kommentelni.

F.B. Dóri írta...

Lájk, facebook és megosztás után itt is hagyok egy kommentet, növelendő az esélyeinket. És még mindig cipőcskére vágyom... :)

Ibolya írta...

Én is játszanék: az apróbb unokámnak szeretnék egy sapkát. Köszönöm!

Erzsébet írta...

Egy cipőkére vágynék, bár elég nagyra,hisz a lányom már 11 éves. A szüléshez szorítunk :-)

Lipodresch írta...

Én is én is!!! Igaz még soha nem nyertem semmit de talán majd most!

A babácskát meg kíváncsian várjuk mi is! :)

jaj és talán cipőcskét szeretnénk, arra már régóta pályázok.

Karina írta...

Nagyon szép szülést-születést kívánok nektek! Gyönyörű szép lett a tesóhozza-ajándék babád, minden elismerésem a tiéd!
Boldogan játszanék veled izgulva, várva a babát, mondjuk Domámnak egy kis cipőért, meg is osztom a játékod :)

málna írta...

Veled várakozunk, Veletek örülünk és kívánunk minden-minden szépet Nektek! és ha esetleg egy pici sapka is kerül Tőled Zsigmond buksijára.. akkor aztán már nem is lenne több kívánságunk!

simsi írta...

Létezik, hogy eltűnt a hozzászólásom?
Május 12-én írtam a kommentet, és most azt látom, hogy egy hozzászólás sincs ezzel a dátummal.

Tehát akkor újra írom, hogy szeretnék játszani, egy fiús sapkáért, azért, amelyiknek a fotóját nem mutattad meg.

Ha pedig idővel előkerülne az elveszett hsz, akkor az egyik természetesen törlendő. Nem áll szándékomban duplán játszani :-)).

Helgi írta...

Kedves Cili!
Rendszeres olvasód vagyok. Sokat nézegetem a blogodat. Nagyon boldog babavárást, élményekben gazdag szülést és jó babás napokat kívánok. Alig várom, hogy jelezd mikor született meg a pocaklakó. Remélem képet is teszel fel majd a kis lurkóról :)
Őszintén én még sose nyertem. :( Még a sulis tombolákon sem. :) Nem vagyok vmi szerencsés a játékokban :)
Viszont hátha most kisorsol Fortuna :)
Nagyon tetszenek a kiscipők, nagyon-nagyon szeretnék a kisfiamnak egyet.
Köszönöm a lehetőséget! Nagyon sok boldogságot még egyszer!
Üdv: Helgi

Kriszta írta...

Én is szeretnék játszani, és cipellőt szeretnék. Jó egészséget és minden jót kívánok: Kriszta

Kankalin írta...

Szia Cili!

Nagyon szép kis cipőket varrsz, nem kérdés, hogy benevezek én is egyre!
Kiteszlek a blogomra is!

Kívánom, hogy kíméletes szülésben legyen részed! Sok boldogságot az új jövevényhez!!! :-)))

Szilvia írta...

Szia!

Nehéz választani....Kiscipőt szeretnék!
De jó is babázni!

Szilvi

Balázs írta...

Babacipőt szeretnék nyerni a kisfiamnak!

lapappilon írta...

szia!
én is jövök játszani!
4 hónapos kisfiamnak szeretnék cipellőt! :-D
játékodat oldalamon hirdetem!
sok puszi

Edina írta...

Kiscipőt szeretnék:) Olyan kis tüneményesek:)))
Szorítok Neked!!!:)

emili írta...

Én is kiscipőt szeretnék, már oly régóta szemezek a szépségeiddel :)

Amy-kreatív írta...

Szia!
Az utolsó pillanatban...
Kis cipőért játszanék, ha még lehet...
Kiteszlek a blogomba is, bár ...
Én is írtam már, de eltűnt, és csak most vettem észre... :(
És követlek is...
http://amy-kreativ.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails