2011. május 4., szerda

Ördögi kör

amibe saját magam sikerült beletennem. Nincsenek különös elvárásosok csak azok a lécek várnak átugrásra amiket magamnak állítok, mégis sikerült úgy meghatározni, hogy saját magam stresszelem.
Sikerült egy éjjelt nem aludnom, e miatt másnap mint akit fejbe vágtak járkáltam ergo nem haladtam semmivel, ez hozta hogy a következő éjjel újra felébredtem és a teendőkön agyaltam, e miatt persze megint fáradtan keltem és így tovább.
Szerencsére egyetlen rendelésen kívül ami szinte kész is nincs más ami terhelne, amit várnának, csak az amit én terveztem el és amit én szeretnék még. Még, mert valahogy annyira szeretném kihasználni az időt, hogy az szertefoszlik kezeim között. Biztos másnak is ismerős ez az érzés. A korábban jól bevált időbeosztáson már csak elvétve tudom tartani. Listát írtam hát és szépen sorban húzom le róla a tételeket amiket most már nem kéne szaporítani, de ... De nem én lennék ha nem kerülne rá még és még valami. Ilyenkor azért szívesen cserélnék mással akinek semmi hobbija nincs és lóghatna a lábam.

3 megjegyzés:

Csipkerózsika írta...

Megértelek, én is mindig evvel a problémával küszködöm, és ebből szerintem nincs kiszállás, max vannak jobb időszakaink..:)

Fércművek írta...

Én is sokszor kívántam, hogy bárcsak máshogy lennék összeszerelve, de bele kell törődni, hogy ilyenek vagyunk, unatkozásra, láblógatásra alkalmatlanok. :)

BCili írta...

Csipkerózsika, hát igen, ez csak valamivel jobb vagy rosszabb. Valahogy sose sikerül unatkozni :)

Sebi, hát igen, neked nem kell ezt bemutatni. Igyekszem beletörődni. Előny is van azért nekünk nem gond az ajándékozás egy marék textillel le lehet venni a lábunkról :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails