2011. május 30., hétfő

Szoknya gyereknapra

Az anyag hetek óta várta, hogy szoknya legyen belőle, és hónapok óta, hogy cipő. A szoknya nyert. 

Szerencse, hogy legalább 30-40 centi anyagot szoktam venni, a majd lesz valami belőle felkiáltással, s valóban. Egy 92 es méretű szoknyára éppen elég lett. Semmi extra nincs benne, legalábbis szabása az nincs, egyszerűen összevarrtam az anyag két szélét (amerikai anyag 110 széles) ez lett a szoknya része, de előtte levágtam a hosszából (haha, kb 30 centi volt a hossza, ha zet annak lehet nevezni) még 4,5 centit és egy másik rózsaszín anyagból szintén egy ilyen csíkot, ez lett a szoknya korca. 

Mióta elkészült a hagyma szoknya aminek a derekával nem csak hogy a varrás közben szenvedtem meg, s később más okossága láttán eszméltem, hogy gumis is lehetett volna az a derék, de most használat közben is rá kellett jönnöm a fix derekú szoknya gyönyörű, de egy ekkora kislány változó pocakjáról pikk-pakk lecsusszan. 
Így lett a szoknya dereka gumis.

Az aljára pedig egyszerűen nélkülözhetetlen a farkasfog, ettől lesz az igazi. Kicsit vintage a rózsákról a farkasfogtól, de remekül illik Liló rózsaszínes pólóihoz. 
Az ajándékok sorát azért kiegészítettem egy kis filckészlettel, na meg krétával, na meg Bogyó és Babóca DVD-vel, hogy egy kis nyugalom is legyen amíg azt nézi :) 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails