2009. szeptember 2., szerda

nekem

Eddig minden emi készült másé lett. Először Lilié, hiszen cipőkkel kezdődött minden, aztán hol ezé, hol azé. Volt ami nagyon tetszett és teljesen enyémnek éreztem, de aztán valahogy mégis kikerült a kezem közül, a szépségét nem tudtam volna elrontani a használattal.
Készült azonban egy karkötő, itt már a golyók választásánál is magamra gondoltam. Kell ez is néha :) Olyan szép karkötőket láttam, ami nemezgolyókból, meg horgolt golyókból készült, hogy nekem is kellett egy. A mások által készített nagyon tetszett, csak kicsit drágállottam. Merthogy készen kapható a nemezgolyó és a horgolt golyó is kb. 80 Forintos áron, kell belőle egy karkötőhöz 8-9 db, - amennyiben csak ebből állna mint nálam- és kaptam mennyiség kedvezményt, gondolom a nagyobb vásárlók nagyobb kedvezményt kapnak. Így hát csak vágyakoztam eddig a látott karkötőkre. Hiába néhány dolgot én is meg tudok csinálni. Más kérdés az üvegfülbevaló meg a szabadkézi tűzés, meg még az igazi gyöngy fűzés. Van amihez a türelmem, van amihez a kitartásom és van amihez a képességem hiányzik.
A másik amikor kinéztem egy babás webáruházban egy szivárványszín nemezgolyós karkötőt és áprilisban jelzik, hogy csak karácsonykor lesz. Kicsit soká, addigra lehet, hogy már nem is tetszik.
Hát cirka 20 perc alatt kiszöszöltem, kavartam a színeket melyik mellé melyiket. Hát igy lett saját készítésű karkötőm és nem vásárolt. Egyszer lesz saját készítésű neszeszerem, és kellene egy táska is, anyag már van hozzá, csak az ihlet másokon kalandozik, még. De most csodaszép neszeszerek készülnek, egyik szebb lesz mint a másik. Azt hiszem megvárom mig elkészül pár darab, és szépen egybe lesznek.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails