2009. szeptember 22., kedd

kötés

A hétvégén előkörül a kötésem. Ides tova 13 éve kezdtem el egy pulóvert, ami a fonalak túl gyors fogyásával, mellénnyé terveződött át. Hát ez a félkész mellény jó sokat várt arra hogy befejezzem. Mivel még mindig tetszik, és szépek a színei, ráadásul szép vékony tűvel apró szemekkel kötöttem nekiláttam befejezni.
Itt kicsit meg is állt a tudomány. A kötőtűt meg tudtam fogni, a sima meg a fordított is ment, igaz rögtön elfelejtettem, hogy éppen fordított sort kéne kötnöm. :)
Azátn a nyakrésznél végsort kellett volna kötni, meg fogyasztani.... itt már gondolkodtam. De végül az eleje elkészült. Már csak a hátából hiányzik az a 10 centi. Mostmár nem várok vele évekig. De jó lenne találni hozzá illő barna és bordó fonalat, mert szép lenne egy nagy gardós nyakrész.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails