2009. szeptember 14., hétfő

új neszeszerek

Hiába vert le minket lábunkról a betegség, s volt mindenféle programunk, jövés-menés, csak elkészületek az új neszeszerek. Bár már nem terveztem többet mikor az utolsó bálnás elkészül, mégis lettek újjak és lettek még új gondolatok amik majd később létrejönnek.
Az első ami készült egy cica gombolyaggal:



majd elkészült egy lányprofil bele voltam szerelmesebve 2 hétig amig néztem az asztalon félkészen.

A harmadik egy kalitka madarakkal,


a negyedik a lepkés, mely az anyukám által réges-rég az emlékkönyvembe írt idézetet juttatja eszembe, mely szerint: "a lány legyen finom mint a lehelet, színes eleven mint a pillangó és törékeny mint a hajnal" az idézet mellé sok sok pillangót rajzolt anyu. Szeretem ezt a lapot.


S végül az utolsó ami most készül egy kutyus csücsül pórázzal a nyakán. Egy JORDI tollamon volt egy kedvelt minta kutyát sétáltató lány, kárókockás pulóverben. Ezzel a tollal írtam megannyi ZH-t. A kutya, kutyák mert a tollon két tacskó volt, helyett most egy foxi lett kifehérítve, foltok nélkül. Nemrég megjelet egy hasonló minta fércművek egyik táskáján is, rögtön a toll jutott eszembe. Hasonlóság van mindhárom dolog között, de mégis egyediek. Remélem nem pont az előbbiek jut eszébe másnak róla.

Mindegyik neszi hozzá illő belsőt kapott.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails