2009. december 20., vasárnap

megtört a jég :)

Miközben csodaszéppen hóba öltözött az egész táj megtört a nyeretlenség jege.

Tegnap még deres tájban utaztunk Csongrádra, karácsonyi buliba. Szerencsésnek érzem magam, mert ugyan már több mint 1 éve nem dolgozom, s a cég ahol dolgozom az is távol van tőlem, rám, ránk, mégis gondoltak és meghívtak. Szerettem ott dolgozni, igazi család volt mindig és nagyon kedves emberek vettek körül még akkor is ha nem volt mindig minden egyszerű.

Nekiindultunk az útnak, belátogattunk a cégközpontba, majd elkezdett esin a hó. Csak esett esett és esett. Meg se állt. Mi meg bokáig gázoltunk a hóba és finomat ettünk, jó társaságba lehettünk. Az éjjel már nem volt olyan egyszerű Lili meg a hely valahogy nem barátkoztak össze és csak nem akart egyedül aludni... Szegény szomszéd szoba lakói.

Hamar reggel lett, s a ropogós hóban finom bejgli reggeli érkezett, a tulajdonos néni sütötte diós-mákost. Hmmm. Pedig én és a mák ... de ez igazán finom volt. Miután jól megtöltöttük gyomrunk, Lili persze sajtot evett, hiszen minden egér szereti a sajtot, nekiindultunk a havas tájnak. Csodálatosan szép volt a táj. Gyönyörködni csak pillanatokra tudtam, hiszen az utat még nem takarították le Csongrád és Félegyháza között. Az autópálya viszont tiszta volt. Ott már nem csak a szép tájat lehetett nézni, hanem a korábbi órák "romait" egy autó itt-ott. Mi viszont sikeresen hazaértünk.

A szép hó éppen ideális a szánkózásra. Felkerekedtem szánkót venni Lilinek. Amolyan szép karfásat szerettem volna. De az első helyen már szánkó se volt. Aztán a másodikon lett szánkó, de karfa sehol. Sebaj, majd lesz az is. Siettem vissza a szánkóval, hogy még naplemente elött Lili kipróbálhassam milyen szánkózni. Nem volt olyan nagy siker, de nem csöggedünk. Lesz karfa, lesz öröm és lesz hosszabb húzó is.

Minden meglesz.
Ahogy lett nyereményünk is. A héten még éppen időben beneveztünk egy játékba, és hip-hip- hurrá, nyertünk. A nagy karácsonyi nyeremény esőben ránk is ránkmosolygott a szerencse. Köszönhető ez a gyerekszoba.blog.hu zsűrijének, csodás gyűrűt nyertünk. Köszönjük nekik! Az oldalukon olvasni lehet majd minden nyertes alkotás részletes leírását. Ott leszünk mi is, Lili és én 20 évvel ezelőtt :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails