2009. december 12., szombat

látogatóba

Történt a múlt hó végén, hogy remek szalagokat lehetett nyerni Férc Jutkánál. A szerencse elkerült, de meg is lelt. Meghirdette ugyanis a játék után, hogy lehet a szép szalagokból venni is tőle. Lecsaptam az alkolomra és a számomra nagyon kedves barna-rózsaszín színkonbinációkból kértem 1-1 métert, s gondoltam majd egy WAMP-on átveszem tőle. Erre múlt héten kiderült, hogy egy kerületben lakunk és egymástól kb 10 perc autóútra. így lett, hogy nem a vásáron lett az átvétel, hanem ma ellátogattam hozzá. Bekukkanthattam a fércműhelybe, és megnézhettem a férceket. Jó volt megtapogatni, megcsodálni őket. Megnézhettem a filcgyűjteményt is, melyből egy csodás lila, egyik fele velem is jött. Ebből már rajzon él ami majd készül, s remélem mielőbb életre is kel. Természetesen Férc Judotot elsőként értesítem róla :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails