2009. december 15., kedd

beneveztünk

Beneveztünk a gyerekszoba blog karácsonyi játékára ahol az olvasó gyerekkel alkot. Lili ugyan még nem tud segíteni az ajándékok készítésében, de eszembe jutott egy ötlet hirtelen.


Ősszel kötöttem egy elefántot, amihez lehetett volna kötni egy színben hozzá illő egeret. A fonal még mindig várja, hogy feltekeredjen az ujjamra és szépen hurkok sokaság gyűljön, de... varrni mégis könnyebb.
Elkezdtem megvarrni az egeret, szép fehér bundával, mikor hirtelen bevillant, hogy éppen 20 éve! szintén karácsonykor sok-sok egeret varrtam anyu ötlete alapján. Mennyi mennyi ötlete volt, hogy minden ünnepre valami saját készítésűt gyártsak. Eszembe jutott, ahogy Papám kinyitotta az ő szaloncukorba csomagolt egerét és azt mondta rá "patkány". Még Anyu is emlékszik :) elő is kereste az akkori képeket. Sajnos pont az egérről nem készült, csak csomagolva, már szaloncukrokként sorakoznak előttem 1989-ben!


Jött hát az ötlet, becsomagoltam Lili egerét szaloncukornak és így adtam neki oda. Ó a csillogó alufólia, mennyivel érdekesebb mint egy szőrős egér :) Szóval a szaloncukor egér lett a pályázatunk, mely igazán Anyu ötlete és én megvalósítottam mint gyerek és mint felnőtt. Hát az olvasó így alkot nálunk.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails