2009. december 30., szerda

csön-csön-gyűrű

Nem hordtam eddig színes gyűrűket, de elveszett a régi arany gyűrűmből a kő és az anyaga is jelentősen megkopott, ezért eltettem.
Rendeltem két szép gyűrűt a meskán Hajnitól, és nyertem is egy Panyi Zsuzsi-t. Most így hirtelen 3 csodás darabom lett, lehet válogatni melyiket vegyem fel :) Mindegyik a csodaszép és mind más. A halványlila és a szürke közötti színű első látásra szerelem, a tengerkékes-zöld tényleg olyan mint egy igazi kristálytiszta adriai tengerpart színe, fennséges. A PanyiZsuzsi gyűrű meg egyszerűen Panyi Zsuzsis. Régóta nézegettem az ő munkáit és egy április nap véletlen találtam a blogjára majd jutottam el szépen sorra a többi blogra és a meskára és tárult ki előttem egy másik világ.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails