2009. október 21., szerda

kötés

Most, hogy végre kiszabadítottam a kötőtűimet a régi mellényből, azaz befejeztem az elejét, hátát, összevarrtam, na most szépen le kéne tisztázni. De nem én lennék ha kész lenne :) mert találtam egy jó kis mintát amit meg is kötöttem Lilinek. Sapka és kesztyű a hideg napokra.




Nagyon megtetszett a fonal, ahogy sorrol-sorra változik a minta csak a színátmenet miatt. Előre vártam, hogy hogyan alakul. A sapka elejét sima körkötőtűvel csináltam, aztán úgy beszűkült, hogy be kellett ruháznom egy szett harisnyakötőtűkészletre. Így az utolsó sorokat 5 tűvel lavírozva készítettem el.
A kesztyűnél is elbajlaódtam az első darabnál. Nem egyszerű egyszerre több tűvl bánni. Viszont a másodiknál már annyira belejöttem, hogy elfejeltettem az ujjának lyukat hagyni :) Szóval ment már mint a karikacsapás. Azért beletelt 2-2 órába míg elkészült az egy pár! De olyan szép lett, hogy magamnak is szeretnék egyet.


Ami nekem nehézséget okozott:
- kezdő sornál ne tekeredjen meg a kötés mikor körbekötöm
- az apró méret összesen 28 szem a kesztyű körbe
- szépen lezárni, kicsit csucskás lett amit szerettem volna elkerülni, de ahogy a szálat elvarrtam ez megoldódott
- fogyasztásnál az első és utolsó fogyasztás azonos legyen, mert sosem tanultam hogyan kellmintát csinálni, csak az alap sima és fordított kötést + a sima fogyasztást
- figyelni arra, hogy e tekeredjen meg a szem

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails