2010. január 15., péntek

Kaptam

egy díjat Lidérckétől. Nagyon köszönöm.



Mivel nem írtam még semmi féle bemutatkozót, - MESKA interjúmon még gondolkodom, mert előttem annyi meg annyi sokkal népszerűbb alkotó van aki még nem tette meg, de a felkérést már vagy három hónapja megkaptam - bármit írhatnék ami nem nem arról szól hogy varrogatok.

1. Nagyon szeretek utazni, legyen az autó, motor, hajó, repülő. Ugyan az utóbbi egy évben kicsit kevesebbszer indultunk el, de attól még nagyon lelkesen nekivágtam Lilivel kettesben Prágának.
2. 'A' és 'B' kategóriás jogosítványom is van. Bár motorom sose volt, mindig utas voltam, az autóban viszont mindig én vagyok a soför. Eddig kb 400000 kilómétert vezettem.
3. Szeretek repülni. Először a 20. születésnapomon volt lehetőségem vitorlázó repülőgéppel menni, majd 1 év múlva vettem egy siklóernyőt és le is vizsgáztam. Hihetetlen jó dolog hallani a szél susugását, szabadnak lenni, a madarakkal reülni és fentről már perspetívából látni a világot. Az ejtőernyő nem az én világom, de egyszer ki kellett próbálni.
4. Ennek ellenére tériszonyos vagyok az épületeken.
5. Szeretek ismerkedni, beszélgetni.
6. Lelkes típus vagyok, ha valami tetszik kinyilvánítom.
7. Mosolygós vagyok és Lili is az :)

Azok akiknek továbbadnám a díjjat már korábban írtak magukról, van ki többször is, adom hát mindenkinek aki olvas és akit olvasok.

Olvasok sokakat, így hát jelentekztem néhány játékra,
Évihez a Magyar motívumok megörzésére és
KicsiKatónak és


Hajnócának boldog blogszületésnapot kívánok!

1 megjegyzés:

Ledorka írta...

Köszi, hogy leírtad. :) Én is szeretek vezetni, Prágát meg egyenesen imádom. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails