2010. április 17., szombat

talp és orr kicsit máshogy

Volt egy  próbálkozásom új talp létrehozására. Miután a kivitelezési (nem csúszik a varrógép talp alatt) problémát megoldottam és használatba vettük a cipőt, azért sokminden kiderült, plusz is, mínusz is.

A gumiszerű talp szuper szigetelő és SOSE csúszik. Egy pillanat alatt le lehet róla törölni mindent, de, na és itt jön a bibi, hiába ragasztottam egy textil talpra azért a lágysága miatt az igen erős igénybevételt kb 2 hétig bírta 100%on, és 2 hónap múlva az eleje teljesen eltűnt. Az orr alatt elkezdett kicsit morzsolódni, majd ez nagyon jó csipegetnivalóvá vált, ami segítit a további bomlást. A többi részen tart teljes pompájában, de azért ennél többet vártam tőle. Módosításra szorul, és az se vígasztal hogy kb ez alatt a 2 hónap alatt ki is növik a cipőt.



A módosítás tesztjét egy szívesen motorozó lányka végzi, szóval nem fogja kímélni! :)
A cipő vastagabb bőr talpat kapott a síma felével kifelé, hogy könnyen letötlhető legyen és ezt vágtam ki, hogy a csúszásmentesség is megmaradjon. Ragasztottam, varrtam, bízom az eredmény hosszabbtávúságában.


Az orr pedig szintén vastag bőrt kapott kicsit kicsipkézve. Mert csipke is került volna a cipőre a fehér sáv alá, de elbuktam vele. Van ez így, büszke voltam magamra, hogy jól sikerült, de mégse. Elég távol áll tőlem a használata és nem is hiányzik annyira róla, de a leglényegesebb így tetszik nekik.

A talp viszont plusz talpbetétnek bevállt, puha és szigel! Saját lábon tesztelve :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails