2009. augusztus 26., szerda

közeleg az ősz


Az időjárás jelentést és a naptárt figyelve megállapítottam, hogy bizony megint közeleg az ősz. Ha ősz akkor pedig meleg ruha, megleg cipő. A hétvégén, most, hogy hosszú volt, de annál kevesebb időm egy apró cipőt készítettem. Nagyon vagány lett! Nem is tudtam sokáig dönteni, hogy a befűzött cipőfűző milyen színűlegyen. Zöld vagy kék? Végül a kéknél maradtam, bár az zöld bőrcsík ami még a cseresznyés kulcstartó készítése után maradt, nagyon jól mutatott benne. Bohókás volt. De nem kaptam pont ugyan olyan zöld bőrt, s így kék lett. Szép lett.
Készült másik is, Lili korábbi cipőjének továbbfejlesztett változata.

Nem szeretek ugyan olyat csinálni mint amit már egyszer elkészítettem, unalmas. Na persze néha, egy-két-há-...-kilenc nyúlnál azért megtettem, de az első volt az igazi élmény. Na de vissza a cipőre a szirmos cipő egy továbbfejelesztés, mert amikor az első készült és a forma kész volt törtem sokáig a fejem milyen dísz kapjon. Szormok lettek rajta. De milyen jó lett volna, ha a pánt is hozzá illene. Akkor nem volt lelkesedésem szétbontani, sem újracsinálni, de most remek alkalommal, megrendelésre más színből újra alkottam.


Megannyi ötlet tolong a fejemben cipőről, aprócskáról, nesszenetekről.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails