2011. október 25., kedd

Fejlesztés - készülődés

A cipők szabásmintáit a nyár pangó hónapjai alatt szépen alakítgattam, hogy még inkább olyan legyen amit szeretni lehet. De nem csak a szabásmintát módosítottam. Így a tél előtt, de már a fűtött szezonban sokan rendeltek a korábbi években úgy, hogy dupla vagy bélelt talpa legyen a cipőnek. Nos mostantól ezt nem kell külön kérni, mert 4 rétegű vastag talpa van minden cipőnek. 

Nem akartam november előtt előtt írni a karácsonyról, de úgy látszik mégis kell. A készülődést már megkezdtem a család részére. Vásároltam is és szinte  mindenkinek kitaláltam mit is kapjon. 

Sokan hasonlóan gondolkodtak és már megrendelték a cipőiket. Így most azt kell mondanom, hogy több rendelést nem fogok tudni felvenni, csak januárra! Aki lemaradt tudom, hogy sajnálja, de remény még mindig van. Készülnek ugyanis cipők a saját elképzelés alapján amik megvásárolhatók lesznek nem csak kicsi, bébi, gyerek és tipegő méretekben hanem felnőttben is!
Ehhez kérném, hogy aki azok táborát gyarapítja, hogy szívesen húzna egy meleg házicipőt írja meg a lábméretét. 

A cipők majd az ETSY-n kerülnek meghirdetésre (nekünk hazai árakon számolva), ezért érdemes oda regisztrálni. Meg azért is érdemes mert sok Magyar alkotó már ott várja hogy karácsonyra tőlük szerezzétek be az ajándékot. 

Hamarosan jön is az első felnőtt cipő!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails